niedziela, 24 kwietnia 2011

Must have czyli co musze mieć

Zawsze byłam fanką mody , lecz troszkę inną niż wszystkie, nie śledziłam trendów ja generalnie ubierałam się w to, co mi wpadło w oko i wyglądałam w tym nieprzeciętnie. Dziś wygląda to zupełnie inaczej... przeglądam blogi, portale , gazety i to wszystko związane z modą i stylem. Zmieniłam się, z nastolatki która zawsze musiała robić wszystko na przekór stałam się kobietą która dokładnie wie czego chce. A więc zadajmy sobie pytanie czego chce ? Przede wszystkim dostać się na medycynę i być cholernie szczęśliwa/
Plan działania jest dieta, ćwiczenia i lista jak zarobić na cudo wymienione poniżej:

1) Cieliste meliski


Mój faworyt jak narazie , idealne latem do opalonych nóg i szortów <3 2) Letnia sukienka typu Hippie


Tutaj chyba nie ma co tłumaczyć zakłada się sandały bądź koturny, torebkę z frędzlami którą już nabyłam , układa idealnie włosy i idzie

3) Biała tunika/sukienka idealna zarówno na plaże jak i do szortów i japonek , cudownie podkreśla opaleniznę i można łączyć ją z przeróżnymi dodatkami - istny ideał

1 komentarz:

  1. poszukuje melissek tylko ze czarnych z sercem;p
    ale te też są bardzo fajne;]
    zapraszam na mojego bloga;*

    OdpowiedzUsuń